PDF להורדה

מועצת מקרקעי ישראל פרסמה קודקס החלטות מועצה מעודכן

שנה: 2019

מספר החוזר: 76.2019


ברצוננו לעדכנכם, כי לאחרונה פרסמה מועצת מקרקעי ישראל קובץ מאוחד של כל החלטות המועצה התקפות כיום. עם פרסום הקובץ המאוחד בוטלו כל החלטות המועצה שהיו עד כה ובמקומן חלות ההחלטות המאוזכרות בקובץ המאוחד.

הקובץ החדש מוגש בצורה נגישה ובהירה, מאורגן לפי תוכן עניינים ומחולק לפרקים וסימנים. מטרתו לסייע לציבור לאתר את המדיניות התקפה במקום אחד ללא צורך בחיפושים. כל החלטות המועצה הקשורות לנושא מסוים, אשר התקבלו לאורך השנים, רוכזו במקום אחד.

מאז הקמתה ועד היום קיבלה מועצת מקרקעי ישראל מעל 1,461 החלטות, חלקן עוסקות במדיניות כללית וחלקן החלטות פרטניות, חלקן תקפות עד היום וחלקן עודכנו, בוטלו או שפג תוקפן. כמו כן, ישנן החלטות שאינן רלבנטיות כיום עקב שינויים במדיניות המקרקעין. על כן, הוחלט על הסדרת כל החלטות למסמך אחד, אשר יחליף את החלטות המועצה שפורסמו כקובץ של החלטות נפרדות. במסגרת זאת בוטלו החלטות, אשר אינן רלבנטיות או שאינן בהתאם למדיניות המקרקעין הנהוגה כיום.

יצוין, כי המועצה תדאג מעתה ואילך לעדכן את הקובץ בהתאם להחלטות שיתקבלו בעתיד.

 

את קובץ ההחלטות של מועצת מקרקעי ישראל ניתן להוריד באתר האינטרנט של רמ"י – http://land.gov.il/Land_Policy/LandCouncil/Pages/public_council_decs.aspx

 

בדבר שאלות נוספות ניתן לפנות לשמאי מקרקעין אלי חלוצי, בטלפון: 052-4423008

elih@mbtcpa.co.il

דילוג לתוכן