PDF להורדה

הארכת הפטור למעסיקים מתשלום דמי ביטוח לאומי עבור עובדים בחל"ת

שנה: 2021

מספר החוזר: 64.2021


 

ברצוננו לעדכנכם, כי בעקבות תיקון בחוק, מעסיקים יהיו פטורים מתשלום דמי ביטוח עבור עובדים בחל"ת גם עבור חודשים מאי ויוני 2021, וזאת בנוסף לפטור שהיה בתקופת משבר הקורונה בחודשים אפריל 2020 עד אפריל 2021[1].

יודגש, כי הפטור הינו מתשלום דמי ביטוח ולא מדיווח, ולכן יש לדווח על העובדים שהיו בחל"ת באופן הבא:

  • הדיווח עבור עובדים, שהיו בחל"ת בשנת 2020, ייעשה באמצעות טופס 126 סופי – דיווח מס' 3, משרה 22 (עובד בחל"ת).
  • הדיווח עבור עובדים, שהיו בחל"ת בשנת 2021, ייעשה באמצעות טופס 126- דיווח מס' 1, משרה 22 (עובד בחל"ת).

 

 

 

בדבר שאלות נוספות ניתן לפנות ל-:

עוזי שטנגר: 03-6382861uzi@britcpa.co.il

אבי סויסה:  03-6382818,   avi_s@britcpa.co.il

 

[1] ראו חוזרנו 40/21.

תפריט
דילוג לתוכן